piątek, 21 sierpnia 2009

Już weekend

Wczoraj zaczęłam wyszywać serwetkę taką do koszyczka na chlebek na stół. Ponieważ na weekend jedziemy na działkę to pewnie nic nie zrobię ale zabiorę ze sobą i postaram się skończyć całość, tym bardziej ze jest to wzór jednokolorowy.

Poza tym kilka dni temu zrobiłam sobie zakładkę do książki




Nie tak dawno zamontowałam sobie licznik na blogu. Byłam święcie przekonana ze nikt tu do mnie nie zagląda. Jakież jest moje zdziwienie że już prawie 100 osób mnie odwiedziła :) Dzięki śliczne. Co prawda komentarzy nie ma żadnych ale ktoś zagląda w podzięce kwiatek który zakwitł

2 komentarze:

  1. LUBIĘ WZORKI JEDNOKOLOROWE I STRASZNIE JESTEM CIEKAWA TEGO NA SERWETCE ;-) ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagladamy, zagladamy - tylko czasem tak na szybciutko! Czasami net sie "wiesza" i napisanie komentarza graniczy z cudem - tak przynajmniej u mnie jest. Uwielbiam jednokolorowe hafty! Czekam z niecierpliwoscia na efekt koncowy serwety i jednoczesnie zadam nieco laickie pytanie.... Czy znasz sposob na haftowanie krzyzykowym, aby na serwecie i lewa strona wygladala w miare ladnie?

    OdpowiedzUsuń