wtorek, 21 sierpnia 2012

Autor : yanzem

   CYTUJE:
    
   "złodziejko! yanzem z www.kobieta.pl/wiersze . Nie mam nic przeciw kopiowaniu wierszy na swoje strony ale wypadałoby poinformować, kto jest autorem!  "
                         
 
       hmm bardzo przepraszam że nie wpisałam autora ale chyba to nie powód by mnie nazywać złodziejką wszak nie przypisałam sobie autorstwa, do tego podałam stronę z której wiersz skopiowałam chyba jesteś przewrażliwiona na swoim punkcie Pani wielka autorko.......
                          

            

 

1 komentarz:

  1. Proszę tylko pod wierszem napisać, że autorem jest yanzem i juz się nie gniewam. Byłem w kiepskim nastroju i troche przesadziłem, za co przepraszam, proszę jednak mnie zrozumieć. Tak w ogóle cieszę się, że wiersz się Pani spodobał.

    OdpowiedzUsuń