środa, 21 października 2009

Takie tam... i Candy

Ostatnio brak weny mi doskwiera. Jednak podczas przeszywania zasłonek dla teściowej postanowiłam coś zrobić dla siebie, a ponieważ od jakiegoś czasu podziwiałam przepiękne chusteczniki na różnych blogach to zapragnęłam mieć i ja. Do tego zrobiłam kilka kartek imieninowych i świątecznych






a wracajac któregoś dnia z pracy weszłam do papierniczego i tam nie mogłam poprostu przejść obojetnie obok


z XXX w oststnim czasie nic nie zrobiłam, strasznie mnie bolą oczyska i dziobać nie mam siły ;(


CANDY U
Do zdobycia cudny króliczek - termin losowanie 3 listopada - już nie mogę się doczekać :)


2 komentarze:

  1. Elu chustecznik jest super, a karteczki bardzo ładne, kurcze musze iśc u nas do sklepów zobaczyć czy też mają takie fajowe naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny chustecznik, chustownik, czy jak to sie tam mówi :))) Karteczki tez bardzo ładne.
    A poza tym, dziekuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń