poniedziałek, 26 października 2009

Paczuszki

Właśnie otrzymałam wygrany prezencik.... Tak od poniedziałku to całkiem fajna i miła sprawa.
Wraz z nim otrzymałam obrazek z RR . no i teraz mam dwa bo swojego jeszcze nie wysłałam - zupełny brak czasu ostatnio mnie nawiedził. Biegam za sprawami związanymi z budową - póki co odwiedzam banki w poszukiwaniu odpowiedniego - który by dał nam trochę kaski, a to pochłania lwia część czasu popołudniu. Do domu wracamy jak dwa klapnięte ciapki... o zgrozo a to dopiero początek bieganiny ...

2 komentarze:

  1. ja cały czas czekam na kotka wrześniowego, mam nadzieje, że szybko się Wam zakończy, to bieganie po bankach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu musiałam się szybko pozbyć przynajmniej jednego rr - bo Moniś mi szybciutko przysłała i też miałam dwa ;P Cieszę się, że szczęśliwie dotarło do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń