poniedziałek, 7 września 2009

VI Jarmark Wojewódzki

W miniony weekend odbył się VI Jarmark Wojewódzki jest to największa impreza promocyjna organizowana w regionie łódzkim.W tym roku był to jubileuszowy jarmark -  obchody 90-lecie powstania województwa. musze przyznac że oni pierwszego ani drugiego dnia nie miałam kiedy wpaść. Za to w niedziele wybrałam się z mężem i niestety moja wizyta nie trwała zbyt długo - deszcz wygnał nas (dzis trochę kicham i mam katar), mimo tak krótkiej wizyty zobaczyłam to co chciałam zobaczyć... Obejrzałam obrazki z XXX i musze powiedzieć ze nie niektóre nie zachwyciły mnie. tzn z daleka wygladały SUPER ale z bliska - ja jako laik widziałam wiele błędów.Poza tym obejrzałam naukę robienia kwiatków z bibuły.  Zrobiłam zdjęcia na pamiatkę ale niestety tylko telefonem i nie mam jak ich zrzucić - jak coś wykobinuje to wstawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz