piątek, 4 września 2009

:) kartka

Dziś poświęciłam chwilkę by poszukac komentarzy na moim blogu - wyjaśniam ze miałam ustawioną opcje moderowania jednak nie bardzo wiedziałam gdzie szukac Waszych komentarzy - dzis znalazłam i juz wszystko wiem :) Już się pojawiły. Jednak jeszcze coś nie daje mi spokoju a mianowicie fakt ze w ustawieniach ma tylko 5 komentarzy i nie umiem tego zmienić. No cóz bedę musiała poświęcić jeszcze chwile na szukania ale to innym razem :)
a teraz pokaże Wam kartkę zrobioną na imieniny dla bratowej - jest sporo niedociągnięć ale ogólny efekt wyszedł nawet fajnie
 
mam jeszcze pytanko dotyczące wzoru haftu - chodzi mi o znaczek Toyoty - mój młodszy brat widząc u mnie kostkę na igły zażyczył sobie taką tylko ze znaczkiem autka. Szukałam w necie ale nic nie znalazłam a samej nie che mi się kombinować - no ale pewnie będę musiała :)  Chodzi o coś takiego :

3 komentarze:

  1. http://www.xrest.ru/overview/155149/ link do wzoru
    miłego xxx i nie zapomnij pochwalić się gotową pracą
    pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka Elżusiu, dziękuję za powitanie na miom nowym blogu;-)

    OdpowiedzUsuń