środa, 3 listopada 2010

cos czasem xxx

Ostatnio na wszystko mi brakuje czasu, najlepiej jak by doba miała 48 albo 72 godziny i jeszcze jak by można było się podłączyć do czegoś i naładować akumulatory i nadal działać w pełni sił........
Obiecałam sobie w zeszłym roku, że przyłącze się do Sal2010 - niestety brak czasu wyklucza bym mogła się wyrobić w czasie, Jednak postanowiłam w zamian za to zrobić sobie zakładeczkę zimową i czasem bardzo późnym wieczorkiem troszeczkę XXX dorzucę. Oto co zdołałam zdziałać

Przygotowałam jeszcze kilka małych hafcików świątecznych na wymianę u Basi, jednak one poleciały w świat do nowej właścicielki  - mam nadzieje że choć troszkę przypadną Jej do gustu

3 komentarze:

  1. Dobre i "coś czasem xxx" niż nic... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem za tym aby doba była dłuższa :).

    Zakładka zapowiada się ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładeczka powstaje :)) a co do doby?? Mogłaby być bardziej elastyczna :))

    OdpowiedzUsuń