środa, 23 czerwca 2010

Minął roczek

W zeszłym tygodniu minął roczek 
odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga... 
a dziś stuknęła nam trzecia rocznica ślubu 
nawet się nie spostrzegłam i człowiek o rok starszy 
i czasu ma coraz mniej
wiecznie za czymś goni 
ale w związku z tą rocznicą 
chciałabym podziękować wszystkim
którzy mnie odwiedzają
wszystkich  których poznałam 
a poznałam wiele wspaniałych osób
był to dla mnie bardzo bogaty rok 
w doświadczenia hobbystyczne i nie tylko 
szczególnie dziękuję Ewie i Milenie
cieszę się że założyłam tego bloga..... 
i tak sobie myślę że z tej okazji skomponuje
jakiś prezent dla chętnych osób
zapraszam do zapisów pod postem
w wszystkich osób wylosuję 3 osoby
którym wyśle jakieś przydasie
zapisy do 27 czerwca
losowanie 28 czerwca


25 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku blogowego i rocznicy małżeńskiej!
    Wszystkiego naj, naj, najlepszego :)
    Niespodzianki uwielbiam więc się zapisuję :) Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączę się do gratulacji i do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączę się do gratulacji i zabawy .
    Uściski i buiaczki Elu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje roczku i rocznicy ślubu. I z chęcią zapisuje sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to gratuluję już roku. Pozdrawiam cieplutko
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznic. Pozdrawiam mariola

    OdpowiedzUsuń
  7. Moc serdecznych życzeń z okazji rocznic.Oczywiście zapisuję się do zabawy i liczę na odrobinę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ponieważ chętnie do Ciebie zaglądam, to staję w kolejce życząc wszystkiego najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wszystkiego dobrego i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje Elu :*
    Życzę więcej czasu dla siebie bloga i xxxx :D
    Pozdrawiam EWa

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrowia i słodyczy Basia życzy!!!
    Przydasiów nigdy nie jest za dużo;-) Ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje roczku :-)
    Życzę kolejnych wielu lat blogowania :-)
    I ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje !!!
    I serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje serdecznie rocznic i życzę wszystkiego dobrego...
    U nas 12 lipca będzie druga rocznica ślubu...
    A przydasie z miłą chęcią przygarnę...
    Ja dopiero zaczynam ale zapraszam do siebie
    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję serdecznie! U mnie w sierpniu stuknie 7 latek małżeństwa...
    Z chęcią dołączę do kolejki po przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy, niech jeszcze dużo ich będzie...
    Do zabawy chętnie się przyłączam :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję rocznic, sama nie wiem, która ważniejsza ;) Niech się zawsze układa w małżeństwie, a w warsztacie dobrze i lekko tworzy :)
    Ps. Jestem tu pierwszy raz, ale mam nadzieję, że mogę stanąć w kolejce po słodkości? łasuch ze mnie niepoprawny...

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu :).
    Na niespodziankę od Ciebie chętnie się zapiszę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest co świętować,życzę jeszcze wielu takich "roczków" i z nami i małżeńskich,a na niespodziankę piszę się z chęcią:))

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuje sie :)
    ja tez juz niedlugo ( no w sumie to za 6 mies, bede miala z moim mezem trzecia rocznice ;))

    swietny blog napewno jeszcze nie raz tu zajrze :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznic i blogowej i małżeńskiej. Mnie w maju stuknęła już 5 rocznica ślubu

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznic :)
    I też zapisuję się na przydasie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Lubię rocznice :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    I z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu gratuluję !! Życzę Ci wszystkiego dobrego :) ale przede wszystkim wiece czasu dla Siebie samej :) oraz więcej wspólnych chwil z Mężem :)

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń