czwartek, 3 września 2009

Wymiana ATC

Jakiś czas temu zapisłam się na wymianę ATC u  Anek73. Zapisąłam się choć musze przyznac ze jeszcze nie robiłam takich rzczy. Bedą zatem to pierwsze kartki w moim wykonaniu na taką skalę. Póki co szperma po blogach róznych i sprawdzam na czym to wogóle polega. Nawet juz zaopatrzyłam się w serwetki i usztywniłam je... Wczoraj wypróbowałam jedna do zzrobienia kartki imieninowej i muszę przyznac ze nawet mi się podoba - zdjęcia jutro. Tematem na moich kartkach ma być - WSPOMNIENIE LATA. Już mi coś chodzi po głowie, ale mam jeszcze czas do końca września. Natomiast wczoraj zaczęłam kolejny obrazek z RR -Cztery pory roku na tamborku aktualnie wiosna zobaczymy jak wyjdzie :)

1 komentarz:

  1. ja mam już pomysł na Twój temat oraz na mój "małym być" hihi, a nas resztą myślę :)

    OdpowiedzUsuń